Hoe te sponsoren

De glazen ramen in de koepel van de Onze Lieve Vrouw van Lourdeskerk werden tijdens de restauratie vervangen door glas-in-lood ramen.

Glas-in-lood is de originele staat van voor 1954, al werd de uitvoering tijdens de restauratie aangepast met blauwe zijkanten. Het gaat om een totaal van 236 ramen.

We stellen u in staat om 1 (of meerdere) van deze ramen te sponsoren tegen de kostprijs van €  225,– per stuk. Hiermee levert u een belangrijke bijdrage aan het behoud van het kerkgebouw.

Als aandenken ontvangt u, na overmaken van genoemd bedrag, een uniek bewijs van sponsoring op zwaar papier. Het bewijs is met de hand gekalligrafeerd en voorzien van uw naam, het unieke nummer van het raam en datum.

Hoe verloopt het sponsoren van een glas-in-lood raam?

1. Maak € 225,– (of een veelvoud daarvan) over naar een van de volgende banknummers van de Stichting Vrienden van de Lourdeskerk:

ING Bank          NL40 INGB  0000 7774 34

Rabobank        NL40 RABO 0111 8414 02

2. Mail naar secretariaat@vrienden-lourdeskerk.nl

a) welke naam u wilt hebben op het bewijs van sponsoring
b) uw adres, postcode en plaats

Heeft u geen email, dan kunt u bellen naar 0164-248326

3. U ontvangt het bewijs van sponsoring binnen enkele weken op het aangegeven adres.

Een officiële versie van de brief voor sponsoring kunt hier in PDF-formaat vinden.