Voorgaande acties

Hieronder vindt u een overzicht van onze voorgaande acties:

Juni 2007

Boekenmarkt (hierna vele malen herhaald)
Het verkopen van boeken bijeengebracht door parochianen.

Oktober 2007

Rommel en curiosa-markt
Het liep die dag storm in Wijkcentrum Het Fort aan het Lourdesplein.

December 2007

Flyer-actie "Zo maar een dak"
Een folder als bijlage in het parochieblad de Gave en van harte aanbevolen door Pastor Ben Riesewijk.

Februari 2008

Taartenactie Bakker van Egeraat
Speciaal voor de Lourdeskerk ontworpen taarten en Lourdesbroden werden gebakken en verkocht door Bakker van Egeraat.

Mei 2008

Huis-aan-huis folder geheel Bergen op Zoom
Een schitterende folder, ontworpen door Corné van Loenhout (De Grafische Wereld uit Halsteren) met acceptgiro.

September 2008

Open Monumentendag "Sporen"
Tijdens deze Monumentendag werd onder andere een lezing verzorgd door Ad Rooms met als titel "het Rijke Roomse leven, herinneringen met weemoed en weerzin".

November 2009

Flyer-actie in Parochieblad inZOOMen
Een actie om de laatste gelden binnen te halen om te kunnen beginnen met de restauratie. We waren er bijna !

December 2010

Flyer-actie Open dag bezichtiging restauratie
"Lourdeskerk in de steigers", een prachtige gelegenheid om de kerk vanaf de steigers te bekijken.

December 2010

Glas-in-lood (LOOPT NOG STEEDS!)
Een geweldig idee van Corina de Rooij-Ligt om de glas-in-lood ramen van de koepel te laten sponsoren tegen kostprijs.

November 2013

Boekenmarkt de heer Rochus van den Bergh
Een zeer uitgebreide, zeldzame privécollectie boeken, kaarten en naslagwerken werd gratis ter beschikking gesteld voor het behoud van de Lourdeskerk.